Reacties
Reacties 151 - 176 van 176
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter | Wat grappig die fietsen die jullie fotograferen. Leuk… | 18 mei '24 |
| Juliette | @Karin, dat is ook weer echt een Karin en Ed verhaal!… | 17 mei '24 |
| Yvonne | Die fietsen …🚲…dat wordt een leuk terugkerend… | 17 mei '24 |
| Karin vd Does | De Louse streek is prachtig. Wij zijn lang geleden… | 17 mei '24 |
| Ineke.hekkert | Wat een leuke 3e dag. Mooie foto's. En geboft… | 17 mei '24 |
| Juliëtte en William | Bedankt voor jullie leuke reacties. Wij zijn ook benieuwd… | 16 mei '24 |
| Meinie | Wat een mooie dag weer,,vol met voor mij onbekende… | 16 mei '24 |
| Annette | 👍💖 | 16 mei '24 |
| Annette | Super om met jullie mee te reizen | 15 mei '24 |
| Harma Nijenhuis | Zo de start is begonnen.Een hele fijne fijne vakantie.… | 15 mei '24 |
| Marielin Stroeve | Heel veel plezier lieverds! Lekker genieten! | 15 mei '24 |
| Ineke.hekkert | Je kunt in elk geval laten horen dat je er aan komt | 14 mei '24 |
| Karin vd Does | Haha, als ik 3x met mijn fietsbel bel, nou dan weet… | 14 mei '24 |
| Floor Johns | Succes. Veel plezier. | 14 mei '24 |
| Joke | Dank voor het eerste verslag. Kijk uit naar de andere… | 14 mei '24 |
| Monique | Heel veel plezier!!! | 14 mei '24 |
| Daan P | Heerlijk! Geniet lekker samen. | 14 mei '24 |
| Harry | Heel veel plezier tijdens jullie trip door Frankrijk.… | 14 mei '24 |
| Yvonne | Veel plezier op jullie al zolang gewenste reis. Geniet… | 14 mei '24 |
| Yvonne de la Rie | Heel veel plezier samen En ik ga jullie zeker volgen… | 14 mei '24 |
| Daniëlla | Fijne tijd en geniet ervan! | 14 mei '24 |
| Desiree Oors | Ga het zeker volgen jullie reis verslag :) Geniet… | 13 mei '24 |
| Hieke | Veel plezier samen en maak mooie herinneringen “Vive… | 13 mei '24 |
| Peter Houtman | Ik ga het met plezier volgen! | 13 mei '24 |
| Nell Bakker | Bon voyage en leuk om t te volgen. Veel plezier!! | 13 mei '24 |
| Karin vd Does | Ga er maar goed van genieten. Frankrijk is een geweldig… | 13 mei '24 |

- Ineke.hekkert: Wat een teleurstelling, dit…
- Hans: Hoi William en Juliette,…
- Rob en Liesbeth: Jammer dat het zo moet aflopen.…
- Josine: Toen ik de route-weergave…
- Marianne: Wat vervelend voor je Juliette,…
Alle reacties »